Jump to content

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Welcome to our forums
Welcome to our forums, full of great ideas.
Please register if you'd like to take part of our project.
We are waiting for you on our teamspeak3 server.
Counter-Strike 1.6 Servers

circut

Moderator Global
  • Content Count

    73
  • Joined

  • Last visited

About circut

  • Rank
    Moderator Global
  • Birthday 12/29/2003

Contact Methods

  • Steam
    Circutz

Profile Information

  • Location
    Deva
  • Interests
    sport

Recent Profile Visitors

50 profile views
  1. circut

    1. Toate topic-urile din aceasta sectiune trebuie sa se refere STRICT la mapele din WOT 2. Topic-urile care nu au legatura cu aceasta sectiune vor fi mutate in sectiunea potrivita sau in arhiva. 3. Pentru a posta o mapa nu trebuie respectat nici un model. 4. Toate topic-urile vor fi inchise de moderatorul sectiunii dupa 5 zile de la crearea acestora. 5. Reply-urile de tip "frumoasa mapa", "fain", s.a.m.d sunt interzise. 6. Toate topic-urile trebuie sa aiba titlul [MAPE] - nume mapa 7. Nerespectarea regulament-ului este sanctionata cu warn!
  2. Aici puteti vorbi orice este legat de jocul FIFA, in limita bunului simt. Simtiti-va liberi sa va exprimati!
  3. circut

    1. Post-urile gen - fain, ce tare, mi-l dai te rog?, samd sunt interzise - 1 warn. 2. Nu aveti voie sa faceti spam. 3. Nu injurati in topic-uri. 4. Orice topic creat aiurea va fi sters si membru respectiv va primi warn. 5. Nerespectarea regulamentului se sanctioneaza cu warn. 6. Toate topic-urile vor fi inchise dupa 5 zile de inactivitate. 7. Topic-urile care nu au legatura cu aceasta vor fi mutate in sectiunea potrivita sau in arhiva.
  4. Așa cum ai aflat deja, fitness-ul are un impact pozitiv asupra calității vieții, atât pe termen lung, cât și pe termen scurt. Dacă ai nevoie de o motivație în plus pentru a adopta un stil de viață mai activ, care implică și exercițiile menționate anterior, este bine să cunoști avantajele și beneficiile de care te vei bucura: -antrenamentele nu necesită foarte mult timp -nivelul de dificultate și durata cresc în timp, odată ce capacitățile tale se dezvoltă -exercițiile pot fi practicate și au efecte pozitive la orice vârstă -sistemul tău imunitar este întărit, iar predispoziția la boli scade -inima și sistemul cardiovascular vor funcționa mult mai bine -va fi mult mai ușor să reduci nivelul de stres din viața ta -vei arăta mai bine -vei putea îndeplini sarcinile de zi cu zi fără dificultate și fără să obosești, chiar și la o vârstă mai înaintată -vei căpăta mai multă energie și chef de viață -vei reduce colesterolul Așadar, făcându-i loc fitness-ului în viața și în rutina ta zilnică, nu vei avea decât de câștigat! Nu uită să adopți și o dietă echilibrată și să te odihnești pentru a te bucura pe deplin de efectele pozitive. Sfat: la început de drum, este bine să apelezi la serviciile și la îndrumarea unui profesionist, care îți va recomanda cele mai potrivite practici pentru tine!
  5. circut

    *Nume: circut *Numerele alese: 4, 8, 9, 11, 42, 49
  6. Indiferent dacă vrei să execuți antrenamentele fitness la sală sau, dimpotrivă, în confortul casei tale, trebuie să cunoști care sunt aparatele și echipamentele necesare pentru buna desfășurare a activităților fizice de acest tip. Îmbrăcăminte și încălțăminte Îmbrăcămintea pentru fitness șiîncălțămintea potrivită sunt foarte importante, pentru că îți asigură confortul pe durata antrenamentelor, dar și siguranța (adidașii cu talpa potrivită reduc riscul accidentărilor). Poți alege între: - Preț și detalii aici - Preț și detalii aici - Preț și detalii aici - Preț și detalii aici - Preț și detalii aici - Preț și detalii aici Aparate În general, aparatele pentru fitness se regăsesc în spațiile special amenajate pentru sport, însă nu înseamnă că nu îți poți achiziționa câteva și pentru acasă, mai ales dacă nu ai întotdeauna timp să ajungi la sală. Prin intermediul acestora, poți face exercițiile necesare unei condiții fizice de invidiat. În plus, este bine să cunoști care sunt aparatele cu care va trebui să te “împrietenești” dacă vrei un stil de viață activ! Stepper Un stepper este ideal pentru a face exerciții cardio (urcări și coborâri) acasă ori la sală! Împreună cu acesta, poți utiliza și corzile elastice, pentru dezvoltarea musculaturii din partea de sus a corpului. - Preț și detalii aici - Preț și detalii aici Coardă Aceasta este un instrument de mare ajutor, iar săriturile cu coarda nu trebuie să lipsească din sesiunile tale de antrenament! - Preț și detalii aici Biciclete Probabil știi deja că bicicletele fixe fac parte din arsenalul oricărei săli de fitness, dar și din programul de antrenament ideal pentru un corp tonifiat. Cele mai eficiente modele sunt: - Preț și detalii aici - Preț și detalii aici Bandă de alergat Orașul e poluat și zgomos sau vremea nu îți permite să alegi în aer liber? Nici o problemă! Cu ajutorul benzilor de alergat, o poți face ori la sală, ori acasă! - Preț și detalii aici
  7. Sălile de antrenament se numesc și “săli de fitness”, tocmai pentru că, în cadrul acestora, poți desfășura toate activitățile la care se referă acest termen. Există câteva componente majore care te ajută să fii în formă, care fac parte din fitness și după care poate fi măsurat nivelul de “wellness”, și anume: 1.Performanța cardiorespiratorie Rezistența cardiorespiratorie indică nivelul la care organismul poate furniza energie în timpul activităților fizice prin intermediul sistemului respirator și cardiovascular (circulator). Exercițiile care antrenează această performanță sunt cele cardio, adică cele care măresc ritmul cardiac, precum: jogging-ul, alergarea pe bandă, ciclismul, înotul, săriturile cu coarda. 2.Forța musculară Aceasta crește prin antrenarea constantă a grupelor musculare și se referă la abilitatea mușchilor de a exercita o anumită forță în timpul unor activități. În sala de fitness, exercițiile care aduc îmbunătățiri la acest capitol sunt cele care implică împingerea sau ridicarea greutăților din poziții specifice. 3.Rezistența musculară Rezistența se referă la capacitatea mușchilor de a continua efortul pe o perioadă mai lungă de timp fără a obosi. Deși exercițiile pentru forța musculară duc la mărirea țesutului muscular, cele de rezistență nu au acest efect. Organismul se concentrează mai mult pe sistemul cardiovasculator, pentru a oxigena corespunzător țesuturile decât pe dezvoltarea în volum a musculaturii. Cele mai bune exerciții sunt: planșa, flotările, genuflexiunile, fandările și abdomenele. 4.Flexibilitatea Flexibilitatea ligamentelor, a tendoanelor și a articulațiilor asigură continuitatea în mișcări și scade riscul accidentărilor. Aceasta se antrenează prin exerciții de streching: dinamice (încălzirea), statice-active (șederea în poziții precum șpagat, semi-șpagat pentru o anumită perioadă de timp) sau pendulare (doar după ce corpul este bine încălzit, pentru că acestea implică acțiunea de “legănare” în anumite poziții cu scopul de a mări mobilitatea). În plus, ele ajută și la detensionarea mușchilor. 5.Compoziția corpului Compoziția măsoară, cu aproximație, proporția de grăsime, masă musculară, oase și apă din corp. Este important să cunoști aceste aspecte, pentru că pe baza lor se poate alcătui antrenamentul ideal pentru tine, care îți va aduce cele mai bune rezultate în funcție de obiectivul tău. Totodată, această componentă a fitness-ului este un indicativ important în legătură cu sănătatea ta.
  8. Popularitatea și aprecierea fitness-ului sunt bazate, în principal, pe atingerea obiectivelor generale pe care acesta le are. Iată care sunt: Îmbunătățirea condiției fizice Acest lucru are loc prin dezvoltarea forței, vitezei, puterii, a echilibrului, rezistenței, coordonării, a mobilității și flexibilității musculare, dar și articulare. Îmbunătățirea sistemelor de suport a condiției fizice ideale Ce înseamnă? Eficientizarea funcționarii proceselor metabolice, a sistemului imunitar, a sistemului cardio-vascular, a sistemul respirator și a sistemului nervos central. Îmbunătățirea aspectului fizic Cum? Prin pierderea kilogramelor în plus, a țesutului adipos și prin antrenarea musculaturii pentru a obține rezultatul visat. De asemenea, cu ajutorul exercițiilor specifice, greutatea ta poate rămâne aceeași, însă compoziția fizică se poate schimba. Cu alte cuvinte, vei avea același număr de kilograme, însă vei avea un trup tonifiat și bine definit, fără grăsime. Îmbunătățirea stimei de sine În urma celor menționate anterior, se vor observa și efectele semnificative la nivel psihic: creșterea încrederii în propria persoană, o atitudine pozitivă asupra vieții, ușurința în relaționarea cu cei din jur.
  9. circut

    1. Ce este fitness-ul? Răspuns: Condiția de a fi în formă și de a fi sănătos. Fitness este un termen folosit pentru a acoperi o arie largă de activități fizice care cuprind antrenarea musculaturii, streching-ul și exercițiile cardio, ce au ca scop menținerea organismului cât mai sănătos și tonifiat. Cu alte cuvinte, fitness-ul te ajută să fii în formă, atât fizic, cât și psihic, pentru că rezultă într-o stare de bine generală, o încredere în sine accentuată și o ușurință în a îndeplini atât sarcinile din domeniu sportiv, cât și cele zilnice. De cele mai multe ori, acest cuvânt este asociat nu doar cu mișcarea fizică, ci și cu o alimentație echilibrată și odihnă corespunzătoare. Din acest motiv, atunci când zici “fitness” trebuie să te gândești la un stil de viață, nu doar la anumite acțiuni ocazionale. De fapt, aceasta este și ideea din spatele noțiunii de fitness: o rutină constantă și un set de antrenamente cu caracter permanent care te vor ajuta să arăți bine, să te simți bine, să ai suficientă energie pentru a face față oricăror provocări din viața de zi cu zi și, mai presus de orice, să fii sănătos.
  10. circut

    In acest topic vor fi postate anunturile si noutatile despre sectiunea Gamepower Magazine.
  11. Stii ca exercitiul este bun pentru tine, dar cat de bine stii asta? Vrei sa te simti mai bine, sa ai mai mult energie si sa traiesti mai mult? Exercitiile clasice reprezinta solutia cea mai eficienta. Meritele activitatii fizice regulate de la prevenirea afectiunilorpana la slabire sau un somn mai bun sunt greu de ignorat. Ai nevoie de mai multa convingere?Iti punem la dispozitie 7 sfaturi care iti pot imbunatati viata: 1. Exercitiul iti imbunatateste starea de spirit Ai nevoie sa faci miscare dupa o zi de-a dreptul stresanta?Un antrenament la sala de gimnastica sau o plimbare vioaie de circa 30 de minute te poate ajuta sa te calmezi.Activitatea fizica stimuleaza diverse substante chimice din creier,proces care te faci se te simti mai relaxat si mai fericit.De asemenea vei arata mai bine si te vei simti mult mai bine daca faci exercitii in mod regulat si cu ocazia asta iti poti intari increderea si iti poti imbunatati stima de sine. Activitatea fizica regulata te poate ajuta uneori sa previi chiar si depresia. 2. Exercitiile combat afectiunile cronice Esti ingrijorat datorita afectiunilor inimii?Speri sa previi osteoporoza?Activitatea fizica ar putea fi lozul norocos. Activitatea fizica regulata te ajuta sa previi sau sa sa administrezi corespunzator tensiunea arteriala crescuta. Pe langa faptul ca si colesterolul va avea de castigat,activitatea fizica regulata stimuleaza lipoproteinele cu densitate mare sau colesterolul si reduce numarul de trigliceride. Te poate ajuta cu succes sa previi diabetul de tip 2, osteoporoza si anumite tipuri de cancer. 3. Exercitiile te ajuta sa iti gestionezi greutatea in mod corespunzator Vrei sa dai jos excesele de greutate? Incearca sa lasi deoparte lenevitul pe canapea pentru mersul pe jos sau activitati fizice. Cand practici activitati fizice arzi calorii si cu cat activitatea este mai intensa cu atat arzi mai multe calorii fiind o metoda la indemana pentru a mentine greutate sub control. Nu ai nevoie de mult timp pentru a face miscare asa ca incearca sa mergi pe scari in loc sa iei liftul,sa te plimbi in timpul pauzei de pranz si cel mai bine incearca sa petreci mai putin timp in fata televizorului. Poate ti se pare ceva greu de realizat dar activitatea fizica acumulata de-a lungul zilei ajuta la arderea caloriilor si la gestionarea corecta a greutatii. 4. Exercitiile iti cresc nivelul de energie Gafai dupa ce cobori scarile sau dupa ce faci cumparaturi? Nu arunca prosopul si nu te lasa batut. Activitatea fizica regulata te poate ai ajuta sa ai o respiratie mai usoara.Activitatea fizica ofera oxigen si subtante nutritive tesuturilor tale. De fapt,iti ajuta intregul tau sistem cardiovascular sa lucreze mai eficient.Inima si plamanii tai vor lucra mult mai eficient iar tu vei avea mai mult energie pentru a face ce-ti place. 5. Exercitiile favorizeaza un somn mai placut Te chinui sa adormi? Activatea fizica te-ar putea ajuta sa ai parte de un somn corespunzator. Un somn bun iti poate imbunatati concentrarea,productivitatea si starea de spirit.Si cum toata lumea stie cheia pentru un somn mai bun poate fi activitatea fizica deoarece te ajuta sa adormi mai repede si sa ai parte de un somn mai profund. Cu toate acestea exista si o problema. Daca faci exercitii cu putin timp inainte de ora de culcare,este posibil sa fii prea prin de energie pentru a putea dormi asa ca daca ai probleme cu somnul incerca sa faci miscare mult mai devreme in timpul zilei. 6. Exerctiile iti pot reaprinde scanteia in viata ta sexuala Esti prea obosit pentru a face sex? Sau nu te simti in forma pentru a te bucura de intimitatea fizica? Activitatea fizica este salvarea ta deoarece te faci se te simti mai plin de energie si sa arati mai bine,motive pentru care poti capata un efectiv pozitiv in viata ta sexuala. Activitatea fizica regulata poate duce la o excitare sporita pentru femei,iar barbati care fac miscare in mod regulat sunt mai putin susceptibili in a avea probleme cu disfunctia erectila decat cei care nu fac. Aceasta problema apare mai ales odata cu inaintarea in varsta. 7. Exercitiile sunt distractive si amuzante Te-ai intrebat vreodata ce sa faci sambata dupa amiaza? Te gandeai la o activitate care sa fie placuta de intreaga familie? Activitatea fizica nu trebui privita ca un lucru negativ ci ca un lucru placut.Incearca sa faci diverse activitati fizice impreuna cu familia ta cum ar fi diferite sporturi,plimbari in parc si multe altele. Daca te plictisesti incearca tot timpul ceva nou.
×
×
  • Create New...