VSN

Ex-Staff
  • Content count

    354
  • Joined

  • Last visited

Profile Song

2 Followers

About VSN

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 05/09/1996

Contact Methods

  • Steam
    https://steamcommunity.com/id/VSN96/

Profile Information

  • Location
    Beveren, Belgium
  • Interests
    FUN.GAMEPOWER.RO

Recent Profile Visitors

871 profile views
  1. *Nume: vSn *Numerele alese: 1, 9, 13, 21, 33, 44 .
  2. *Nume: vsn *Numerele alese: 9, 13, 21, 29, 33, 45
  3. Salut Power . Pe viitor incearca sa eviti astfel de post-uri . Sunt considerate post-hunt si pedepsite cu puncte warn . Weekend fain!
  4. Ii place sa se uite pe geam *Nume: VSN *PHOTO:
  5. https://www.youtube.com/watch?v=dBOsuCy_360
  6. Am sa postez aici fail-uri cu masini > Incep cu :
  7. Dacia se va concentra tot mai mult în viitor pe motorizările pe GPL (Gaz Petrolier Lichefiat), pentru a reduce emisiile de dioxid de carbon, în contextul în care hibridele încă implică un cost suplimentar considerabil, iar CNG-ul, gazul natural comprimat, nu dispune de o reţea consistentă la nivel european, scrie Ziarul financiar. Potrivit oficialilor grupului Renault, brandul francez intenţionează să renunţe la motoarele Diesel şi va veni din 2020 cu o versiune hibridă a lui Clio şi versiuni plug-in hybrid – adică maşini care pot alimenta bateria pentru motorul electric de la o priză externă - pentru SUV-ul mic Captur şi pentru Megane. Pentru Dacia, soluţia logică este implementarea GPL pe motoarele pe benzină. Maşinile pe GPL emit cu 11% mai puţin dioxid de carbon decât cele pe benzină, iar emisiile de oxid de azot sunt mai mici. ”Motoarele pe GPL au emisii mai mici, au un preţ bun pentru client şi aduc economii când vine vorba de costuri. Spre exemplu, la un rulaj de 15.000 km anual, o maşină consumă în medie 1.000 de litri de benzină, luând în calcul un consum mediu de 7 litri/100 km, adică circa 1.500 de euro. Cu GPL, costurile ar scădea spre 750 de euro şi în plus, există şi o reţea extinsă la nivel european. Spre exemplu, pe CNG găsim infrastructură numai în Austria, Germania şi Italia. În Franţa, Marea Britanie, Spania sau Europa de Est nu avem o astfel de infrastructură“, a explicat Marc Suss, vicepreşedinte în cadrul Groupe Renault. Spre exemplu, Dacia a extins gama Logan cu o motorizare 0,9 TCe pe GPL, care în versiunea Laureate, intermediară, are un preţ de 10.950 de euro cu TVA, cu 600 de euro mai mult decât versiunea fără GPL. Pe de altă parte, pentru că este vorba de un motor supraalimentat, costul instalaţiei este mai mare. Ulterior, şi SUV-ul Duster va primi o versiune pe GPL, tot pentru a reduce emisiile de dioxid de carbon. ”De aceea am păstrat motorizarea pe benzină de 1,6 litri pe Duster (un motor aspirat pe benzină este adaptat mai uşor şi cu costuri mai mici la GPL - n.r.). Astfel, vom reduce emisiile şi suntem şi interesanţi pentru client, deoarece venim cu un preţ mai mic“, adaugă Marc Suss.
  8. Noul KIA CEED GT isi face debutul la Salonul Auto Paris 2018 Noul Kia Ceed GT şi-a făcut debutul public la Salonul Auto Paris 2018, alături de noul ProCeed GT. Modele iniţiale cee’d GT şi pro_cee’d GT au fost lansate în 2013, fiind primele hatchback-uri ”performance” ale brandului sud-coreean. Noul Ceed GT continuă dezvoltarea predecesorului său, asigurând o experienţă de condus captivantă, având un motor Turbo de 1.6 litri şi numeroase tehnologii de confort şi siguranţă. Pentru prima dată într-un hatchback ”performance” oferit de Kia, transmisia cu dublu ambreiaj şi şapte trepte de viteză a noului Ceed GT, oferită optional, va fi disponibilă alături de trans-misia manuală cu şase trepte prezentă în dotarea standard. În momentul lansării primelor modele cee’d GT şi pro_ cee’d GT în 2013, acestea erau pro-pulsate de un motor nou dezvoltat de 1.6 litri T-GDi. Cu o capacitate cilindrică redusă, cu un compresor turbo şi un răspuns rapid la comenzile şoferului pe întreaga plajă de turaţii, noul motor reuşea să definească capacitatea automobilului de a livra putere în orice condiţii, fără efort. Noul Ceed GT păstrează această abordare, motorul de 1.6 litri T-GDi fiind îmbunătăţit pentru noul model. Producând 204 CP la 6,000 rpm, motorul de 1.6 litri T-GDi continuă să ofere o accelerare fără efort şi un cuplu accesibil uşor. Cuplul maxim al motorului de 265 Nm este disponibil pe o pla-jă largă de turaţii, cuprinsă între 1,500 - 4,500 rpm. Rezultatul este un motor care livrează cea mai mare performanţă posibilă în toate condiţiile de rulare. Motorul este prevăzut cu un generator de sunet electronic care oferă o notă în plus caracterului puternic al GT-ului. Sistemul de infotainment este disponibil fie cu sistemul audio cu touchscreen de 7.0 inch, fie cu sistemul de navigaţie cu touchscreen de 8.0 inch, acesta fiind oferit împreună cu serviciul Kia Connected Services oferit de TomTom®. Sistemul permite integrarea completă cu Apple CarPlay™ (pentru iPhone 5 şi versiunile ulterioare) şi Android Auto™ (pentru telefoanele cu sistemul Android 5.0 sau versiunile ulterioare). La capitolul siguranţă tehnologiile disponibile includ sistemul Smart Cruise Control cu tehnologia Stop & Go, sis-temul de avertizare pericol de coliziune în unghiul mort (Blind Spot Collision Warning), sis-temul de avertizare pericol de coliziune la mersul cu spatele (Rear Cross-Traffic Collision Warning), sistemul inteligent de asistare la parcare (Smart Parking Assist) şi sistemul de recunoaştere a pietonilor cu avertizare haptică în volan pentru sistemul sistemul de asistare la evitarea coliziunii frontale (Forward Collision-Avoidance Assist).
  9. Ford va completa gama Mondeo Hybrid prin introducerea unei versiuni Mondeo Hybrid Wagon . Ford va completa gama Mondeo Hybrid prin introducerea unei versiuni Mondeo Hybrid Wagon. Aceasta va fi disponibilă din 2019. Noul Mondeo Hybrid Wagon le va oferi clienţilor care au nevoie de un spaţiu mai mare pentru bagaje posibilitatea de a beneficia de gradul de eficienţă şi de rafinament al unui motor electric în diferite scenarii şi contexte, păstrând însă autonomia şi libertatea oferite de un motor tradiţional cu ardere internă. Sistemul de propulsie al lui Ford Mondeo Hybrid utilizează un motor electric ce sprijină propulsorul pe benzină de 2.0 litri care funcţionează în ciclu Atkinson. Un generator permite încărcarea regenerativă a pachetului de baterii complet reciclabil Litiu-Ion răcit cu aer care are capacitatea de 1.4 kWh şi este poziţionat în partea posterioară a scaunelor din spate. Tehnologia frânării regenerative capturează 90% din energia care altfel s-ar pierde în momentul frânării şi reîncarcă astfel bateria. Mondeo Hybrid este capabil să ruleze în mod pur electric, asigurând un nivel de eficienţă şi rafinament în special în oraş şi în contexte în care sistemul Start-Stop se activează des. Sistemul hibrid dezvoltă 187 CP şi este sprijinit de o transmisie Ford cu variaţie continuă dezvoltată special pentru a eficientiza consumul de combustibil. Pachetele tehnologice dedicate confortului şi siguranţei includ Sistemul de frânare automată în oraş (Active City Stop), Sistemul de asistenţă activă la parcare (Active Park Assist), centuri de siguranţă gonflabile pentru locurile din spate, sistem de infotainment SYNC 3 cu comenzi vocale şi ecran tactil de 8 inch, Farurile adaptive LED (Adaptive Front Lighting System with dynamic LED headlights). Mondeo Hybrid este primul vehicul hibrid-electric produs de Ford în Europa şi este asamblat alături de versiunile pe benzină şi diesel ale lui Mondeo la ultramodernul sit de producţie din Valencia, Spania. Ford va dezvălui lista completă de specificaţii tehnice şi de preţuri ale noii game Mondeo Hybrid în apropierea datei de comercializare.
  10. Cel mai mic Crossover de la Volkswagen se lanseaza pe 25 Octombrie . Volkswagen a stabilit premiera mondială a celui mai mic SUV, T-Cross pe 25 octombrie. Acesta va fi prezentat mai târziu în noiembrie, la Salonul Internaţional de Automobile din Brazilia. SUV-ul Volkswagen T-Cross, construit pe o versiune europeană a platformei MQB-A0, a fost fotografiat recent la teste. Noul model împarte platforma cu Polo, dar va fi puţin mai mare decât hatchback-ul. Pentru o comparaţie, ultima generaţie Polo este lungă de 4.053 metri, în timp ce crossover-ul va avea o lungime cu 147 mm mai mare. Datorită dimensiunilor sporite, pasagerii din cabină se vor bucura de un pic mai mult spaţiu pentru picioare, şi un portbagajul mărit cu 69 de litri. În funcţie de piaţă, T-Cross va fi oferit cu diverse motoare. Clienţii europeni vor avea probabil motoare cu turbină cu trei cilindri de 1,0 şi 1,5 litri şi un motor TDI de 1,6 litri. În Brazilia, se preconizează că motorul de bază va fi un TSI de 1.4 litri, în timp ce pentru anumite pieţe din America Latină va fi oferit şi un motor de 1.6 litri cu aspiraţie naturală. Toate versiunile vor avea tracţiune faţă.
  11. Mercedes-Benz anunţă lansarea noului Clasa A Limuzină Mercedes-Benz anunţă lansarea noului Clasa A Limuzină la începutul anului 2019. Limuzina cu patru uşi are un ampatament de 2729 milimetri şi proporţiile familiare ale Clasei A. Acestea includ motoare eficiente, şi sisteme de asistenţă de ultimă generaţie, cu funcţii preluate de la Clasa S, şi sistemul de infotainment MBUX - Mercedes-Benz Experience Experience. Noua Clasa A Limuzină a fost proiectată la fabrica din Sindelfingen, Germania, şi va fi construită în Aguascalientes, Mexic şi, începând din primăvara anului 2019, şi în Rastatt, Germania. Noul model a fost dezvoltat exclusiv ca versiune cu ampatament lung pentru piaţa chineză, fiind produs şi în China, şi a fost prezentat publicului larg pentru prima dată la Salonul Auto de la Beijing, în aprilie, iar acum îşi face debutul european la Salonul Auto de la Paris (4 - 14 octombrie 2018). Portofoliul motoarelor disponibile pentru Clasa A Limuzină este unul eficient, puternic care îndeplineşte standardele Euro 6d TEMP. La lansare vor fi disponibile şase variante de motorizare, două dintre acestea având tracţiune integrală 4MATIC. • A 200(120kW/163 CP, 250Nm); transmisie manuală cu 6 trepte de viteză • A 200 (120 kW/163 CP, 250 Nm); transmisie 7G-DCT cu dublu ambreiaj • A 220 4MATIC (140 kW/190 CP, 300 Nm); transmisie 7G-DCT cu dublu ambreiaj • A 250 (165 kW/224 CP, 350 Nm); transmisie 7G-DCT cu dublu ambreiaj • A 250 4MATIC (165 kW/224 CP, 350 Nm); transmisie 7G-DCT cu dublu ambreiaj • A 180 d (85 kW/116 CP); transmisie 7G-DCT cu dublu ambreiaj
  12. Nume Facebook: Visan VSN Pe cine provoci?: AXL Cand doriti sa jucati 1vs1: cand poate AXL
  13. *Nume: VSN *Numerele alese: 1 , 11 , 21 , 31 , 41 , 44