Jump to content
account_circle Sign In

Sign In



Or sign in with one of these services

person_add Sign Up

Blu3HaSky

Members
  • Content Count

    309
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Blu3HaSky last won the day on April 19

Blu3HaSky had the most liked content!

2 Followers

About Blu3HaSky

  • Rank
    Advanced Member

Contact Methods

  • Steam
    Array

Profile Information

  • Location
    Array

Recent Profile Visitors

610 profile views
  1. BMW iX3, mult-așteptatul SUV electric al bavarezilor, își face apariția (neoficial) într-o serie de imagini pe Internet. E timpul să-i aruncăm o privire! La finalul anului trecut, BMW oferea primele cifre asociate lui iX3, SUV-ul electric de clasă medie pe care bavarezii îl pregătesc. Atunci am aflat că iX3 va fi animat de a cincea generație a sistemului eDrive și va dispune de 286 CP și 400 Nm. Totodată, bateria cu capacitate de 74 kWh îi va conferi lui iX3 o autonomie de peste 440 de kilometri. Sursa : Auto - Bild
  2. Povestea din spatele acestui Ferrari 250 GTE de poliție este la fel de romantică precum mașina în sine. Poliția din Roma se confrunta cu o mică problemă: nu putea să țină pasul cu răufăcătorii. În vremurile în care comunicarea era anevoioasă, o mașină rapidă era un atu foarte (dacă nu chiar cel mai) important, iar mașinile băieților răi deveniseră net superioare Alfelor 1900 sau Giulia din flota poliției. Așa că, în urma unei solicitări la nivel înalt, președintele Italiei vorbește cu Enzo Ferrari pentru a echipa două mașini de-ale sale cu echipamente specifice mașinilor de poliție. Ferrari se conformează. Așa a apărut acest 250 GTE special. Au fost livrate două unități, însă una dintre ele și-a găsit sfârșitul la câteva săptămâni după ce a părăsit porțile fabricii — cu toate că polițiștii au fost chemați la sesiuni de training pe circuit, alături de experții Ferrari, înainte să opereze pe aceste mașini performante. 250 GTE are sub capotă un V12 de 3,0 litri, cu 235 CP și 245 Nm, resurse care îi confereau un sprint 0-100 km/h de circa 8 secunde, și o viteză maximă de peste 230 km/h. Unele surse spun că ar fi atins chiar 250 km/h. Era, fără îndoială, o mașină pe care nu ți-o doreai pe urmele tale. Celălalt Ferrari de poliție i-a fost înmânat lui Armando Spatafora, o legendă a poliției italiene. Acesta a făcut echipă bună cu 250 GTE timp de 6 ani. Legenda spune că mai nimeni nu-i scăpa lui Spatafora și Ferrari-ului său. sursa : Auto-Bild
  3. Nick: Blu3HaSky Persoana caruia ii dedici melodia: @DiiTii Ce doresti sa ii transmiti: Salutari Melodia:
  4. Producătorii din industria auto continuă să lanseze modele noi din spectrul SUV-urilor. Cel mai recent model care face valuri în piață este Volkswagen T-Roc Cabriolet. Micuțul din imaginile alăturate este una dintre puținele mașini complet noi anunțate de Volkswagen în ultima perioadă. T-Roc Cabriolet este tentativa nemților de a lua fața celor de la Range Rover și Nissan pe o nișă foarte bine definită. În mod real, ai crede că nu sunt mulți cei care își doresc un SUV decapotabil, dar te înșeli. Volkswagen T-Roc Cabriolet este un autoturism ce va fi realizat doar cu tracțiune pe față și motoare pe benzină, în două variante, 1.0 TSI și 1.5 TSI. Din start, aceste detalii te fac să te gândești la niște prețuri accesibile. Cel puțin momentan, nu există niciun plan de a lansa o versiune diesel (TDI) sau una cu tracțiune integrală (4Motion). Piețele care sunt vizate de nemții cu acest model sunt în principal Germania, Marea Britanie și Franța. Mașina este disponibilă deja pentru comandă și în România, de unde pornește de la 24.700 de euro cu TVA inclus. În funcție de preferința personală, poți opta pentru o cutie de viteze manuală sau automată (DSG). În trecut, au mai existat tentative de SUV-uri decapotabile, Nissan Murano CrossCabriolet din 2010 și mai recentul Range Rover Evoque Cabriolet. Ambele au ieșit din producție la scurt timp după lansare. Va fi interesant de văzut dacă rețeta propusă de Volkswagen se reflectă într-un succes. sursa : Playtech
  5. SR-71 Blackbird, cel mai rapid avion din lume, a fost construit în timpul Războiului Rece și a zburat pentru prima dată acum 55 de ani. Inițial, avionul a fost denumit Lockheed SR-71 și a fost construit în secret în timpul Războiului Rece. A făcut parte dintr-o familie de avioane folosite pentru spionaj, construite pentru a se aventura pe teritoriul inamic, fără a fi doborât sau chiar detectat. Acest lucru era important într-o perioadă fără sateliți sau drone. Datorită culorii sale negre, avionul a căpătat porecla de Blackbird (Pasărea neagră). De fapt, ideea pentru construirea sa s-a născut după un incident din 1960. Atunci, un avion spion american U-2 a fost doborât în spațiul aerian sovietic, în timp ce făcea fotografii. Inițial, guvernul american a susținut că era vorba despre un avion de cercetare meteorologică. Totuși, argumentul n-a putut fi susținut odată ce guvernul sovietic a lansat fotografii cu pilotul capturat și cu echipamentul de supraveghere al avionului. Incidentul a consolidat necesitatea unui nou tip de avion de recunoaștere care să poată zbura mai repede, dar și mai sus, ferit de rachete antiaeriene. Avionul original din familia Blackbird a fost numit A-12 și a efectuat primul zbor în aprilie 1962. În total, au fost produse 13 avioane A-12, în cadrul unui program special top-secret, operat de CIA. Cum s-a născut Blackbird Deoarece aeronava a fost proiectată să zboare cu o viteză mai mare de 32000 de km/h, fricțiunea cu atmosfera din jur ar fi încălzit fuselajul până la punctu în care un cadru aerian convențional s-ar topi. Astfel, avionul a fost realizat din titan: metal capabil să reziste la temperaturi ridicate, fiind totodată mai ușor decât oțelul. Numai că folosirea titanului venea cu alte probleme. În primul rând, era necesară crearea unui alt set de instrumente, pentru că cele folosite pentru oțelul obișnuit rupeau titanul, un material mult mai fragil. De asemenea, chiar și simpla obținere a titanului era dificlă, mai ales pentru că principalul furnizor era chiar USSR. Aeronava inițială a fost folosită complet nevopsită. Au fost vopsite pentru prima dată cu negru în 1964, după ce au realizat că vopseaua neagră – care absoarbe și degajă eficient căldura – ar ajuta la scăderea temperaturii întregului cadru aerian. Astfel, de atunci i s-a spus Blackbird. Mai multe modele ale acestui avion Ulterior, A-12 a fost curând transformat într-un interceptor, un tip de aeronavă de luptă. Asta a însemnat adăugarea de rachete aer-aer și un al doilea cockpit, pentru ca un membru al echipajului să opereze echipamentul radar necesar. Avionul arăta identic cu A-12, cu excepția vârfului, și a fost numit YF-12. În timp ce A-12 a rămas secret, existența YF-12 a fost dezvăluită de către președintele Lyndon Johnson în 1964, iar trei dintre ele au fost construite și operate de US Air Force. În aceeași perioadă, s-a construir și varianta M-21. Au fost construite două, dar programul a fost oprit în 1966, după ce o dronă a intrat în coliziune cu unul dintre avioane, ucigând unul dintre piloți. Derivatul final al A-12, cu cockpit dublu și o capacitate mai mare de combustibil, a fost numit SR-71 – acronimul pentru „Strategic Reconnaissance”, adică „recunoașterea strategică”. Acesta a zburat pentru prima dată pe 22 decembrie 1964. A fost folosit de Forța Aeriană a SUA timp pe o perioadă de peste 30 de ani. Au fost construite 32 de astfel de avione, aducând numărul total de avioane din familia Blackbird la 50. Cât de rapid era acest avion SR-71 Blackbird deține și în prezent titlul de cel mai rapid din lume. În 1976, SR-71 a stabilit două recorduri pe care încă nu le-a depășit o altă aeronavă: a ajuns în cadrul unui zbor la o altitudine maximă de aproape 26.000 de metri și la o viteză maximă de peste 3.5000 de kilometri pe oră. Acesta este echivalentul a 3,3 Mach. Ca să înțelegi mai bine cât de cât de mare este de fapt viteza, ia în considerare că 1 Mach reprezintă viteza sunetului. Programul a fost oprit în 1990 – cu o scurtă reînviere la mijlocul anilor ’90 – odată ce tehnologii precum sateliții spion și UAV-urile (vehicule aeriene sau drone fără pilot) au devenit mai fezabile și au oferit acces mai bun. SR-71 a fost pilotat ultima dată de NASA în 1999, care a folosit două dintre aeronave pentru cercetări aeronautice de mare viteză și de mare altitudine. De atunci, toate avioanele Blackbird care au supreviețuit au ajuns simple exponate în muzee. sursa : Playtech
  6. Blu3HaSky

    AICI PUTETI POSTA POZE DE PE SERVER !
  7. Blu3HaSky

    Nume : Blu3HaSky Numere : 8 , 14 , 24 , 31 , 34 , 40
  8. Blu3HaSky

    Mai vin si altele ! #Oricand #Impreuna #Teamwork #Cu-placere
  9. Bine v-am gasit la un nou interviu in cadrul proiectului GamePower Interview ! Inca un interviu redactat din spatele cortinei ! @Blu3HaSky Salut Iulian ! @Iulian Salutare! @Blu3HaSky Ai fost invitat la acest interviu, deoarece eu si comunitatea Gamepower dorim sa te cunoastem mai bine. Vor fi câteva intrebari din viata cotidiana, câteva din viata online si câteva despre legatura ta cu Gamepower, esti pregatit sa incepem ? @Iulian Cu siguranta, multumesc! @Blu3HaSky Care este numele tau, câti ani ai si de unde esti? @Iulian Ma numesc Iulian, am 27 de ani (cat de curand implinesc 28) si locuiesc in Suceava. @Blu3HaSky Ce studii ai, unde lucrezi în prezent si unde ti-ar placea sa o faci in viitor? @Iulian Studii : liceu, 12 clase, bacalaureat si apoi am decis sa muncesc, renuntand la alte studii superioare. Momentan lucrez la o firma de constructii, in oras la mine si pe viitor tot aici ma vad facand asta, deoarece aici mi-am cladit o familie. @Blu3HaSky Ce gen de muzica iti place sa asculti? @Iulian In general ascult hip-hop/rap. @Blu3HaSky In general, ce genuri de filme îti face placere sa vezi? De ce? @Iulian Horror, sunt preferatele mele. Deoarece mereu mi-a placut sa traiesc viata intens si sa simt ca traiesc. @Blu3HaSky Care sunt hobby-urile tale? Dar pasiunile? @Iulian Fotbalul. Am practicat fotbal la FCM Bacau, la juniori (cand aveam 15-16 ani), dar am fost nevoit sa renunt deoarece anturajul a fost mai puternic si am ales calea gresita. Pasiunea mea, a fost si va ramane fotbalul, alergatul si sa ma plimb. @Blu3HaSky Unde ti-ai dorii sa mergi pentru o perioada lunga de timp? @Iulian Sincer, nu m-am visat sa plec undeva, dar daca as avea ocazia, m-as duce undeva unde sa fie doar liniste si pace. @Blu3HaSky Ce înseamna pentru tine o "relatie perfecta"? @Iulian Se bazeaza pe respect, incredere si iubire. Important e sa treceti impreuna prin orice obstacol intalnit. @Blu3HaSky Cum te vezi în viitor, peste 10 ani? @Iulian La fel ca si acum, alaturi de familia mea, sanatosi si plini de viata. @Blu3HaSky Ce genuri de bauturi preferi? @Iulian Ohh, ce intrebare placuta . Berea e preferata mea, dar mai beau si vodca (foarte putin). @Blu3HaSky Te consideri o persoana optimista? @Iulian Uneori da, dar am si momente cand pic moral. Dar, in viata nu e totul roz, asa ca avem nevoie si de momente grele, ca sa putem invata din ele si sa trecem peste. @Blu3HaSky Ce ai face daca ai avea multi bani? @Iulian Nu sunt un tip materialist, deci nu stiu ce-as putea face. As dona o parte oamenilor cu probleme serioase si cu restul as investii in familia mea. @Blu3HaSky Cum ai descrie tu succesul? @Iulian Cheia succesului, tine de fiecare persoana in parte. Fiecare avem succes in ceva anume, poate ca nu ne dam seama, important in viata e sa faci ce-ti place fara regrete dar cu limita. @Blu3HaSky Cum treci de obicei peste momentele mai grele? @Iulian Poate ca par putin nebun, dar ma rog la Dumnezeu, si trag de mine indiferent de situatie. @Blu3HaSky Descrie-te in 3 cuvinte! @Iulian Melancolic, glumet dar si nebun, in sensul bun al cuvantului. @Blu3HaSky Povesteste-ne o intamplare amuzanta prin care ai trecut. Intrebare de distractie. @Iulian Aveam 13 ani si fumam, fara stirea parintilor. Taica-miu, jucand pe vremea aia la Bacau, nu era de acord sa fumez deoarece voia sa-l urmez ca si fotbalist. Tin minte ca mi-a gasit tigarile, a luat tot tabacul, l-a pus intre 2-a felii de paine, cu margarina si m-a pus sa mananc . @Blu3HaSky .Intrebare de distractie. Ce ai face daca ai fi Bill Gates? @Iulian Se zice "Daca Bill Gates, ar dona cate un dolar la fiecare om de pe pamant, i-ar ramane bani, inca pentru o viata de trait!" Nu stiu cat de adevarat este, dar daca as avea banii aluia, as investii in tot ce-mi face placere. @Blu3HaSky Intrebare capcana : Eşti într-o cameră întunecată şi găseşti un singur băţ de chibrit. Ce aprinzi prima dată: Ziarul, lampa sau lumânarea? @Iulian Batul de chibrit, desigur. @Blu3HaSky Am aflat lucruri noi și interesante despre viața ta de zi cu zi, să trecem la locul unde te-am cunoscut, viața online. @Blu3HaSky De la ce vârstă ai inceput să utilizezi un calculator?Ce te-a atras și te-a menținut in acest mediu? @Iulian 9 ani. Un tovaras mi-a arat fifa 98 si am ramas foarte impresionat si pentru mine a fost dragoste la prima vedere fata de fotbal si jocul FIFA pe pc. @Blu3HaSky Cât timp petreci in medie pe zi in fața calculatorului? @Iulian Acum cu pandemia asta, in jur de 6-8 ore zilnic. Cand muncesc, foarte greu, deoarece programul nu-mi prea permite. @Blu3HaSky La ce te pricepi cel mai bine? Experienta ta ? @Iulian In general sunt o persoane foarte intelegatoare, si daca mi se explica, prind foarte repede si ma pot integra usor in domeniul in care e nevoie de mine. @Blu3HaSky Te rog în continuare sa-mi spui, parerea ta sincera despre drumul parcurs în acest mediu virtual. @Iulian Uneori mi se pare doar parte virtuala, dar am cunoscut si oameni care ii consider prieteni foarte buni, si cu care am legat o prietenie foarte sincera. @Blu3HaSky Incepem cu intrebarile legate de Gamepower Romania! Cum decurge o zi din viata ta Ca Supervizor pe Gamepower? @Iulian In general intru pe forum, sa vad daca pot sa ajut cu ceva sau daca e nevoie de mine. Citesc cam tot ce e nou si incerc sa-mi dau silinta pe zi ce trece cu tot ce pot. @Blu3HaSky Ce modificari crezi ca trebuie aduse Comunitatii ? @Iulian Momentan, totul arata superb. Pacat ca nu e foarte populat, deoarece ca si comunitate, arata splendid. @Blu3HaSky Cu ce membru/membri ti-ai dorii sa te vezi si in realitate? @Iulian Hmm.. singurul, cu care am legat o prietenie mai stransa, e Papi si Bostoaka (doar ca Bostoaka nu mai face parte din aceasta comunitate, dar eu aici l-am cunoscut). Dar, eu mi-as dori sa ma pot intalni cu oricine, daca se iveste o ocazie. @Blu3HaSky Ce parere ai despre administratia comunitatii? Poti enumera 5 membrii din STAFF ce iti sunt prieteni si isi fac treaba? @Iulian @LapTe PraF ! ;x @DiiTii si tu. Aici nu-i mai pun la socoteala pe @Antic si @clau care ne-au oferit toate conditiile pe care le avem acum. @Blu3HaSkyCe mesaj ai pentru membrii comunitatii Gamepower? @Iulian Sa ramanem uniti orice s-ar intampla si sa incercam sa formam un grup cat mai frumos! Sanatate! @Blu3HaSky Ma bucur ca te-ai deschis si ai ales sa imi raspunzi sincer la intrebari, totodata ma bucur ca ai acceptat invitatia mea la acest interviu. Îti multumesc pentru timpul acordat. Acesta a fost interviul realizat de catre membrii Gamepower : @Blu3HaSky & @Iulian Ce parere aveti despre acest interviu si mai mult decat atat, considerati ca ati aflat lucruri noi pe care nu le stiati despre @Iulian ? Ce nota acordati acestui interviu pe o scara de la 1 la 10?
  10. Blu3HaSky

    Nume : Blu3HaSky Numere : 3, 16, 25, 34, 40, 44
  11. Un BMW X3 din 2005, cunoscut mai bine printre pasionați după codul E83, a avut parte de un tratament special. Proprietarul său a decis să-i schimbe motorul și rezultatele sunt surprinzătoare. Chiar dacă purișii nu ar fi fost de acord în veci cu așa ceva, crossoverul german a primit sub capotă un propulsor de 3,25 litri cu șase cilindri în linie (cod motor S54b32), provenit de la un BMW M3 E46. În mod normal, un asemenea motor produce 343 CP la 7900 rpm și un cuplu maxim de 365 Nm atins la 4900 rpm. Motorul a fost recondiționat înainte de a fi montat în noua lui “casă”. Din păcate, proprietarul nu a specificat ce performanțe reale are această mașină, dar ne așteptăm să nu fie cu mult diferite față de un BMW M3 din generația E46. Pentru acesta, datele oficiale indică o accelerație de la 0 la 100 km/h în 5,2 secunde și o viteză maximă de 250 km/h. Prin comparație, cea mai puternică motorizare pe benzină a generației lui X3 E83 produsă între 2003 și 2006 (înaintea faceliftului din 2006) a avut sub capotă 231 de cai-putere, care asigurau o accelerație 0-100 km/h în 7,8 secunde și o viteză maximă de 224 km/h. Transplantul a fost efectuat cu meticulozitate. Computerul de bord al unicului BMW X3 M E83 funcționează în parametri, iar modul sport poate fi activat. Purișii ar trebui să fie încântați, deoarece această mașină beneficiază de o transmisie manuală cu șase trepte. În același timp, sistemul de tracțiune integrală a fost păstrat, iar aspectul general al mașinii pare să fie complet de fabrică, inclusiv la interior, unde a fost montat plafon nou. Instrumentarul afișează un rulaj de 130.000 de mile (209.000 de km), iar proprietarul susține că mașina este în stare perfectă. Dacă v-am atras atenția cu singurul BMW X3 M E83 din lume, aceasta mașină poate fi cumpărată chiar acum. În anunț, proprietarul cere 9.500 de dolari pentru mașina sa, cu precizarea că revizia a fost efectuată recent, iar lista de mentenanță include un ambreiaj nou și o cutie de transfer nouă. Prețul cerut este unul foarte avantajos, mai ales dacă este să ne gândim că un BMW X3 M din generația actuală, care, de altfel, este și primul care a primit acest tratament oficial de la BMW M GmbH, are un preț de pornire de 91.928 de euro. sursa : Auto-Bild
  12. Libertatea publică azi prima parte a unui interviu cu polițistul Valer Kovacs, în care acesta face dezvăluiri despre problemele din sistem. “Domnule Valer Kovacs, ați precizat într-o scrisoare către premierul Orban că încă se merge pe principiul 'cine are mai multe sancțiuni'. Concret, există competiție între polițiști care dă mai multe amenzi? – Nu este competiție între polițiști, este competiție între șefi. Șefii ies în față cu cine are mai multe amenzi pe structură. În funcție de lucrurile astea, se fac avansările înainte de termen și se dau salariile de merit. Eu am transmis, inclusiv domnul Despescu a transmis într-o videoconferință, după ce s-au mărit amenzile la ultima Ordonanță, a transmis clar să nu mai mergem pe sancțiuni la rupere, pentru că nu e normal. – A avut efect? – A avut efect parțial. Unii șefi nu au înțeles. -Deci șefii încurajează să se dea cât mai multe sancțiuni. -Nu că șefii încurajează. Șefii pun presiune. -Cum pun presiune? -Păi foarte simplu. Haideți că se poate, uitați la alte structuri, uitați la ăia câte amenzi au. La noi de ce nu se poate? -Ați scris că aveți dovezi în privința presiunii ca să dați amenzi și acum, în Starea de Urgență? -Am dovezi, dar nu pot să le fac publice. Am mesaje trimise de la șefi. Altfel nu scriam acest lucru. – Cam câte sancțiuni se dau în medie pe zi? – Nu se cere un număr de sancțiuni pe zi. Dar se merge pe principiul, cum era la începutul anilor 2000, când m-am angajat eu, nu poți să vii din teren fără nici o sancțiune. Mie nu poate să îmi ceară cineva sancțiune dacă eu am legitimat persoanele, am verificat în baza de date și efectiv nu am la ce să îi dau sancțiune. Nu mă pun să verific presiunea la roți sau dacă are numărul murdar” sursa : auto - bild
  13. Ministerul Transporturilor din Japonia a hotărât ca toate mașinile noi vândute în această țară să aibă sistem de lumini automate. Iată de ce. Japonia este prima țară din lume care impune sistemele automat de lumini ca dotare obligatorie pentru mașinile care vor fi comercializate aici. Motivul este reducerea numărului de accidente în care victime sunt bicicliștii și pietonii, accidente cauzate din lipsa de vizibilitate. Această măsură vine și pe fondul unui obicei al japonezilor de a stinge, din complezență, farurile atunci când se află la semafor, pentru a nu obosi ceilalți participanți la trafic. Însă acest gest onorabil are drept consecință situația în care șoferii uită să aprindă farurile odată ce se pun în mișcare, „ajutați' și de iluminatul stradal urban. Așadar, Japonia vrea ca toate autovehiculele comercializate aici să dispună de faruri automate, care se aprind imediat ce indicele de luminozitate scade sub baremul de 1.000 lux. Acestea vor rămâne aprinse și cât timp mașina staționează, cu excepția situațiilor când transmisia automată este trecută pe modul Parking, sau atunci când autoturismele cu transmisie manuală au frâna de mână acționată. Totodată, la peste 7.000 lux, farurile mașinii se vor stinge. Cu toate că în civilizația vestică nu există acest obicei — de a nu deranja pe cei din fața ta cu farurile — situațiile în care șoferii circulă prin oraș cu luminile stinse noapte sunt relativ des întâlnite. Poate că această normă legislativă ar putea fi aplicată și în România, țara europeană codașă la capitolul siguranță rutieră. sursa : auto-bild
  14. Blu3HaSky

    Salutare Gamepower Pregatim Prima editie Pilot Nr1 ! Sper sa o cititi si sa va placa
Powered by Invision Community




×
×
  • Create New...