EnterKode

Members
  • Content count

    48
  • Joined

  • Last visited

2 Followers

About EnterKode

  • Rank
    Member
  • Birthday 05/13/1999

Contact Methods

  • Steam
    http://steamcommunity.com/id/pglfanatik/
  • Skype
    igorlevinte12

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

Recent Profile Visitors

96 profile views
  1. Asta e 100% la 100% . ACCEPTAT . Pm cu nick si pw in privat . #Locked.
  2. Acceptat. #Lock.
  3. This post cannot be displayed because it is in a password protected forum. Enter Password
  4. Denumirea ban-listului trebuie să fie [ Lupta ] Ban-list "Nick-Admin" Model : Nick: IP: STEAM-ID: Motiv: Dovezi: Pentru upload-ul demo-urilor folosiți unul din site-urile de mai jos: http://www.zippyshare.com/ http://www.girlshare.ro/
  5. Dacă suntenți de parere că ați fost nedreptățili, dechideți un topic nou cu numele Cerere unban. Toate câmpurile modelului trebuie completate, dovada obligatorie print-screen la consolă. La cererile de unban au dreptul de a posta doar fondatorii, ownerii, co-ownerii, reclamatul și reclamantul. Adminii serverului nu au dreptul de a posta pâna când reclamatul(adminul în cauză) postează dovada. Model cerere debanare : Nick-ul dumneavoastră: IP dumneavoastră: STEAM-ID dumneavoastră: Data & Ora: Nick-ul adminului: Alți admini prezenți pe server în acel moment?: Motivul banului: Dovezi (obligatoriu print-screen): O cerere de unban va rămâne deschisă 24h, aveți răbdare și asteptați decizia fără postări inutile! Recomandăm ca dovezile sau demo-urile(în cazul în care jucați demo on) să fie upload-ate pe GirlShare, ZippyShare, Imgur sau PostImage.
  6. Dacă suntenți de parere că un admin abuzează de accesul primit, dechideți un topic nou cu numele Reclamație "Numele". Toate câmpurile modelului trebuie completate, dovada obligatorie print-screen la consolă. La reclamații au dreptul de a posta doar fondatorii, managerii, ownerii, co-ownerii, reclamatul și reclamantul. Adminii serverului nu au dreptul de a posta! Înainte de a face o reclamație, trebuie să aveți în vedere următoarele : reclamațiile se fac doar în cazul în care adminii abuzează sau se comportă inadecvat reclamațiile NU se fac pentru motive de genul slay/gag/kick/ban 120 min, excepând cazurile în care adminul folosește aceste comenzi fără motiv! în caz că ați primit ban permanent pe server și considerați că adminul nu ar avea o dovadă, nu se face reclamație, mergeți la categoria Cereri Unban! nu faceți reclamații fără dovezi CLARE, vor fi respinse Model reclamație : Nick-ul dumneavoastră: Nick-ul adminului reclamat: Motivul reclamației: Data & ora: Dovezi : IP / STEAM-ID (în cazul în care este necesar unban) : Recomandăm ca dovezile să fie upload-ate pe GirlShare, Imgur, PostImage sau ZippyShare
  7. Înainte de a face o cerere de admin, trebuie să țineți cont de urmatoarele: să aveți 5+ ore jucate pe server să citiți REGULAMENTUL SERVERULUI să nu aveți antecedente pe server (limbaj vulgar, banuri luate pe motiv de Cheat, etc.) să aveți vârsta minimă de 16 ani să nu dețineți acces pe alt server Gradul Incepator este Global-Moderator . În cazul în care cererea dumneavoastră a fost acceptată, trebuie să aveți în vedere următoare: obligatoriu trebuie să vă faceți banlist să intrați zilnic pe server/ forum/ TS3 Model cerere admin: Nickname: Vârstă: Experientă AMXX/CS: Gradul Dorit : Timp jucat pe server: Timp disponibil zilnic: Vei participa la conferințele de pe TS3 (Da/Nu): Ai citit regulamentul serverului? Care este cuvantul cheie?: Contact (Y!M/STEAM/SKYPE/Facebook):
  8. REGULAMENT LUPTA.GAMEPOWER.RO I - REGULI GENERALE Înjuriile/jiginirile aduse staff-ului sunt sancționate cu BAN(temporar/permanent). Folosirea de cheat-uri, hack-uri sau orice fel de cod pe server este sancționată cu BAN PERMANENT. Valabil pentru toți! Limbajul vulgar sau abuzul comenzii SAY sunt sancționate cu gag, urmat de BAN(temporar/permanent). Reclamele involuntare (bind-uri) către alte servere, site-uri, forumuri etc. sunt sancționate cu GAG. Reclamele voluntare (inteționate) vor fi sancționate cu BAN PERMANENT. Comanda RETRY după GAG este sancționată cu BAN 120 min. Nick-ul dumneavoastră trebuie să fie în primul rând DECENT și să aibă între 3 și 16 caractere. Rebuy-ul este strict interzis! TERO Obiectivul principal este plantarea bombei. În cazul în care bomba este pierdută, Teroriștii au obligația de a o ridica. În această situație camping-ul este INTERZIS. CT Rush-ul este PERMIS. Counter-Teroriștii au obligația de a dezamorsa bomba în cazul în care aceasta a fost plantată. II - REGULI ADMINI *SERVER. Dacă pe server sunt mai puțini de 20 de playeri, indiferent de timpul rămas din hartă, sunteți obligați șa schimbați în de_dust2, anunțând și playerii de această schimbare cu un mesaj în hud. Este interzis abuzul de acces! Veți fi sancționați ca atare și, în funcție de caz, puteți primi REMOVE! Toți adminii trebuie să cunoască parola de la Admins Only, parola o puteți obține postând în topicul "Parolă AO", de la Anuturi administrative. Adminii noi vor putea intra in posesia parolei abia dupa o sapt de activitate. Fiecare ban dat pe server trebuie trecut în BanList în ziua curentă aplicării acestuia, alături de o dovada concretă (IMPORTANT). Demo-urile trebuie să conțină minim 3 runde(excepție cazurile în care hack-ul este clar). In caz contrar veți fi sanctionați! Nu aveți dreptul să raspundeți primii la cererile unban care nu vă sunt adresate! Asteptați până adminul în cauză postează demo. La reclamații între admini aveți dreptul să raspundeți decât dacă sunteți implicați în conflict. Adminii au datoria de a păstra liniștea pe server. Obiectivul lor principal este de a asigura buna desfășurare a jocului, fiind atent la codați. Comanda pentru votemap se utilizeaza doar in ultimele 10 minute și harta se va schimba în jurul a ultimelor 5 minute ramase din harta. Tot timpul se vor da 2 harti la vot! Consultați-vă cu adminii/playerii prezenti pe server în legătura cu ce harți dati la vot. Înainte de a da vot, verificați ultimele harți jucate, tastând în chat /harti. Harta va fi schimbată de către adminul care a dat votul, nu aveți dreptul să vă bagați peste cel care a dat votul, veți fi sancționați în cazul în care o faceți. Adminii, exceptând fondatorii/managerii/ownerii, trebuie să aibă BanList obligatoriu. Sunt INTERZISE comenzile între admini!, excepând următoarele comenzi: amx_spec, amx_exec amx_spectate! Dacă suspectați un admin de cod, nu aveți dreptul să-l banați. Îi faceți un demo și îl prezentați AO - Verifica Demo! În cazul în care veți bana alți admini, primiți REMOVE! Măririle se vor face în funcție de activitatea dumneavoastra pe forum/server! Un grad mai mare reprezintă modul nostru de a vă mulțumi pentru timpul și munca depusă! Nu se va cere up pe server/forum/teamspeak, cine cere up va fi sancționat conform regulamentului. La fiecare ban dat trebuie trecut motivul corespunzător (WALL / AIM / SPEED / LIMBAJ etc.) Cuvintele ofensatoare trecute la motivul ban-ului vor fi sancționate. Comenzile amx_banip/amx_addban se folosesc numai în următoarele situații: Dacă un jucător face reclamă altui server/site/forum intentionat(Cei care au binduri și fac fără voința, le veți da gag pe parcursul hărții curente). Dacă jucatorul folosește hack-uri(este obligatoriu să aveți un demo ca dovadă). Celor cu un limbaj deranjant/licențios la adresa altor playeri sau staff-ului (Atenție, înainte îl avertizați cu gag, iar dacă continuă, ban). *FORUM. Sunteți obligați să frecventați forumul zilnic, în special secțiunile dedicate Cererilor Unban/Accese și secțiunea Admins Only. Trebuie să aveți același nick atât pe forum cât și pe server, astfel evitâdu-se confuziile în cadrul cererilor de unban/admin/slot. În cazul unei cereri unban, înainte de a vă da cu parerea, sunteți obligați să descărcații demo-ul și să-l vizionați! Ca să demnstrați că ați văzut demo-ul, trebuie să faceți un printscreen(poză) în timp ce vizionați demo-ul, prezentând acest ss alături de parerea dumneavoastră la cererea unban! Neîndeplinirea acestor condiții duce la sancțiuni! În cazul în care veți absenta o perioada mai mare de 3 zile, aveți datoria de a ne anunța printr-o cerere de absenta facuta la Admins Only. Adminii care nu sunt activi pe server/forum mai mult de 3 zile, fără să anunțe vor fi sancționați. O inactivitate neanunțată mai lungă de 7 zile atrage cu sine remove. Programul de noapte începe la ora 12:00 seara și se termină la 11:00 ziua, în acest interval de timp se vor juca doar harți clasice, în genere dust2 și inferno. Cine nu respectă aceste reguli primește remove fară discuții! Pentru a da restart harții curente, folosiți comanda amx_cvarmenu , și modificați cvar-ul sv_restart în 1, iar pentru a modifică timpul rămas din hartă, folosiți tot amx cvarmenu, schimbând mp_timelimit în 0 sau 35, toți adminii având la aceasta comanda. Cuvantul cheie este EnterKode Fondator. Începând cu ora 12 noaptea până la 11-12 dimineața nu dați kick la AFK, vei fi sancționați dacă o faceți. Nu aveți voie să treceți peste cuvântul/acțiuniile unui Manager/Fondator. Nu cereți vipilor/adminilor să facă testul WarGods! *SANCȚIUNI. Vor fi sancționați cu remove adminii în cazul în care: Vor bana alți admini, indiferent de gradul pe care îl dețin aceștia, exceptie manageri/fondatori; Cei care nu au activitate pe server/forum; Dețin acces pe alte servere; Vor fi sancționați cu downgrade adminii, în cazul în care: Vor avea un limbaj trivial pe server; Nu le vor explica playerilor regulile serverului în caz că aceștia le-au încalcat; Nu vor informa playerii la cererea acestora despre cum pot dona / cum pot primi admin / cum pot primi slot / cum pot lua legatura cu fondatorii; Cei care nu-și vor ajuta colegii la îndeplinirea atribuții de admin pe server. Cei care au incalcat chiar ei regulamentul; Staff-ul va modifica REGULAMENTUL de câte ori este necesar acest lucru.